Mimo że PS3 mam od niedawna i nie jestem wielką fanką gier w których się strzela, to muszę przyznać, że wobec Uncharted jestem bezsilna! Każda z trzech części jest super, a na "trójkę" czekałam z zapartym tchem i byłam bardzo smutna gdy udało mi się ją przejść po intensywnym weekendzie...
W związku z tym, że trylogię Uncharted mam już zagraną, to bardzo chętnie pograłabym w coś podobnego, czyli grę, gdzie jest fajna grafika, jakieś tajemnice, trzeba pogłówkować, poskakać, czasem kogoś mniej lub bardziej kulturalnie usunąć z drogi, no i na koniec rozwikłać zagadkę lub znaleźć "skarb".
Będę super wdzięczna za wszelkie sugestie!
Mogę polecić serie Tomb Raider, choć Uncharted nie ma sobie równych w tej kategorii gier. Zaś z naprawdę świetnych gier na PS3 (niekoniecznie podobnych do Uncharted) to:
Heavy Rain - Naprawdę świetna mroczna historia o porwanym chłopcu. podczas gry wcielamy sie w czterech bohaterów, którzy próbują rozwikłać zagadkę porwania. Są nimi ... ojciec chłopca, dziennikarka, prywatny detektyw oraz agent FBI. Polecam
Dead Space I i II - ale to już jest horror fantastyczny...exterminacja hordy potworów plus elementy łamigłówek... Najwiekszym plusem tej gry to atmosfera grozy i przerażenia podczas rozgrywki.
Resident Evil 5 - Przygodowy horror utrzymany w filmowej atmosferze... mase przerywników filmowych które budują atmosfere gry, ale głownie to chodzimi i strzelamy choć znajdzie sie pare zagadek do rozwiazania.
to tak w skrócie trzy tytuły ale szczególnie polecam Heavy Rain.
Przede wszystkim to dzięki za odpowiedź!
O Tomb Raider myślałam, choć nie słyszałam nigdy jakiś szczególnych zachwytów nad tą grą, więc myślę że chyba jest gorsza niż Uncharted.
Jeśli chodzi o Heavy Rain, to mam tą gierkę i nawet zaczęłam w nią grać tylko trochę zniechęciło mnie to że ta rozgrywka jest taka mało dynamiczna, ale może spróbuję dać jej drugą szansę...?
Jeśli chodzi o te horrorowate gry, to absolutnie odpadam, nie mój klimat, już Zombi w Uncharted mnie mega wkurzały ( mimo, że pierwsza część jest moją ulubioną ).
Ja to jestem takim specyficznym graczem na PS3, nie lubię typowych strzelanek ( pewnie też trochę dlatego że jestem w nie beznadziejna ), nie lubię wyścigów, gier RPG, ani bijatyk, tak więc niewiele mi zostaje... Grywam w Little Big Planet, Buzz'a, SingStar'a i właśnie w Uncharted, bo zakochałam się w klimacie tej gry!
Ale że nie można w nieskończoność tłuc tego samego, kolejne Uncharted pewnie za jakieś 2 lata, to szukam czegoś nowego...;)
Mówi się, że growy Tomb Raider i Indiana Jones ( film) to matka i ojciec Uncharteda. :)
Również mogę polecić Tomb Raidera, jednak Guardian od Light według mnie jest obdarty z "klasyczności" całego cyklu. Głównie dlatego, że widzimy postać z góry niczym w Diablo, a nie tak jak zwykle było - zza pleców bohatera. Niemniej jednak warto pograć w inne części, nawet na PC.
"Heavy Rain"... Powiem tylko, że jest to najwspanialsza gra jaką w życiu grałam! Z początku może wydawać się nudna, jednak kiedy siądziesz i wczujesz się w klimat wiecznego deszczu, smutek ojca po stracie syna... Genialna. :) Być może dlatego, że uwielbiam kryminały. :D
W zasadzie, mogę Ci polecić jeszcze "Dante's Inferno". Trochę przerażająca, bo wszystko dzieje się w piekle (wiesz, różne jęki straconych dusz itp itd), jednak ma w sobie coś fajnego.
Co do Uncharted, gra fenomenalna. Sama ps'a nie posiadam, ale mój wujek mi czasami pożycza. Więc wcisnął mi w ręce pada, wybierając wcześniej miażdżący i kazał mi grać. Do końca pozostało mi parę chapterów, ale już mogę ocenić samą grę i to jak mi się podoba. :) Jedyne, co mnie na początku denerwowało to Jarosław Boberek w roli Drake'a. Miałam wrażenie, że z TV wyskoczy mi zaraz Julian/Serce/inne postacie dubbingowane przez Jarosława. Po czasie się przyzwyczaiłam i o dziwo nawet zaczęło mi to pasować do Nathana. :)
Nowe Tomb raidery - Legend, Underworld oraz prequele 2013 i 2016 są podobne do serii Uncharted,
bo ta seria skopiowała styl z Tomb raider Legend. Ogólnie te gry są dobre, ale mają wady.
Są słabsze niż starsze tomb raidery z pewnych powodów, że są zbyt casualowe pod 8 latków.
Główne wady serii Uncharted i nowszych Tombów to:
-za dużo strzelania
-za mało zagadek
-za proste zagadki
-brak elementów zręcznościowych. Wspinaczki są pod 8 latków i są automayczne
-bardzo niski poziom trudności pod względem myślenia i skoków
-bardzo krótki czas gry
W tych elementach Tomb raider 1,2,3,4 z lat 1996-1999 te nowsze gry wręcz miażdżą :)
sęk w tym, że chcę uniknąć typowej strzelanki... oglądałam sobie Batman'a ale chyba klimat nie dla mnie, za to Red Dead Redemption nawet, nawet... Nieco dużo strzelania, ale gra wydaje się fajna i ładnie zrobiona.
Tak czy siak, jak komuś przyjdzie do głowy gra która w rozgrywce podobna jest do Uncharted, to plis dajcie cynk!;-)
Może God of War 1,2,3,tylko że jest to'' trochę'' krwawa gra;) Ale też i świetna muzyka,grafika,zagadki i całkiem fajnie opowiedziana historia.
Jeśli mowisz ze lubisz takie gry ja Little Big Planet to polecam Disney Universe, napewno Tomb Raider. Polecam też batmana i Assassin's Creeda. Z liniowych gry akcji takich jak Uncharted to Prince of persia ( troche stare oprocz Zapomnianych Piasków, ale bardzo fajne.
Tomb Raidera muszę spróbować, bo już sama tematyka gry jest zbliżona do Uncharted. Assassin's Creed właśnie męczę, nie jest zły, ale ... Prince of Persia mam, ale chyba te starsze, to spróbuję, a nuż okażą się fajne.
Ja wiem że jestem mega marudna i przepraszam za to... :( w sumie wszyscy mi mówią że drugiego Uncharted nie ma i tyle, więc bez sensu szukać... No ale w coś grać muszę, a skoro i Buzz'a już nie będzie, to zaczynam się zastanawiać po co mi ten PS3...
W każdym razie dzięki za sugestie naprawdę!!!!
Prince of Persia to jedna z najlepszych ( może nawet najlepsza ) seria gier w jakie grałem, więc polecam i to bardzo
Ok, w takim układzie proponuję:
- Heavy Rain
- Alan Wake
- Call of Juarez - całkiem niezła gierka :)
- The Elder Scrolls V: Skyrim
No więc tak:
- w Heavy Rain już zagrałam, oczywiście wszystkich mi pomordowali ;-) gra ok, szacun za pomysł i klimat, ale jak dla mnie nieco zbyt statyczna ( przepraszam z góry wszystkich fanów );
- Prince of Persia trochę pomęczyłam, faktycznie sposób rozgrywki nieco zbliżony do Uncharted i w ogóle gra ok, ale strasznie mi się nie podoba walka mieczami... generalnie jak już muszę kogoś uśmiercić to zdecydowanie bronią palną;
- Assassin's Creed - gra spoko, pomysł fabularny ciekawy, fajna grafika itp., ale to łażenie tym ludkiem i skradanie się jak dla mnie zbyt nudne. i podobnie jak przy Prince of Persia "walka mieczem" polegająca na naciskaniu "X" - nie dla mnie...
- Batman - zgadzam się, że gra fajna, ale zupełnie nie mój klimat, no po prostu Batman...;-))
- Alan Wake - po wideorecenzji muszę stwierdzić że gra wydaje się super i może nawet spróbuję w nią zagrać, mimo że nie znoszę horrorów. boję się tylko czy rozgrywka nie jest zbyt trudna dla takich konsolowych debilków jak ja...?
- Call of Juarez - jeśli przełamię się do typowych strzelanek ta jest pierwsza na mojej liście!
- The Elder Scrolls V: Skyrim - absolutnie, ale to absolutnie nie moja bajka!!! Wierzę że gra jest super, ale te bajkowe klimaty totalnie mnie nie kręcą!
- Indiana Jones - widziałam tylko na youtube ale mam wrażenie że totalnie spieprzona gra... a taki fajny potencjał ;-(
- God of War - podobnie jak The Elder Scrolls V: Skyrim, nie dla mnie...
I tak oto pozostaje mi pomęczyć Tomb Raider i Red Dead Redemption, zobaczymy...?
Wiem, że to moje marudzenie sprawia że wychodzę na dziwkę, ale naprawdę jest mega problem żeby znaleźć gierkę dla osoby która nie chce: strzelanki, rpg, bijatyki, gry sportowej, wyścigów, a w grach akcji nie interesują jej klimaty baśniowo- fantasy... :(((
Wszelkie inwektywy fanów gier które wymieniłam zniosę z pokorą...
A co powiecie na :
- Mafia
- L.A. Noir
- Wanted
Zbliżona rozgrywka do Uncharted?
Jęśli lubisz stare klimaty i rozwiązywanie zagadek detektywistycznych to polecem L.A. Noir.Jak dla mnie gra bardzo dobra.
Wiesz, nie wiem czy lubię, ale widzę że drugiego Uncharted nie znajdę, to otwieram się na inne rodzaje gier...;-)
Kurcze ja naprawdę jestem absolutnie poza targetem producentów gier... Nawet do strzelanek bym się przełamała, ale takie ciągłe łupanie nudzi mi się po kilku chapterach... ;-( KLOPS!
Z tym drugim Uncharted to może być cieżko,trzeba poczekać co pokaże nowy Tomb Raider.Fajnie zapowiada się też nowy Silent Hill:Downpour oraz nowy Hitman:Absolution ale trzeba poczekać więc teraz musisz spróbować otworzyć się na inne tytuły i zobaczyć jakie klimaty Ci się jeszcze podobają.
Chyba masz rację... Spróbuję to Red Dead Redemption, faktycznie poczekam na Tomb Raider, a w między czasie pogram w Little Big Planet!;-)
Na szczęście nie gram za dużo, więc luzik...
Ale kurcze że Buzz'a wycofali to naprawdę nie kumam! Ile może być gier o strzelaniu do alien'ów?!?!?
Proponuje ci : Cabela's survival shadows of katmai - spoko Gierka podobna do Uncharted :)
Zdecydowanie Hitman wygląda fajnie, ciekawe tylko kiedy będzie...? No i faktycznie Cabela's survival wygląda nieco podobnie jak Uncharted. Obie gierki mam na radarze!;-) Dzięki stokrotne za podpowiedź!!!! Tymczasem czekam na Red Dead Redemption które zakupiłam!;-)
A pozwolę sie wtrącić bo nikt nie dodał nieSławny: inFamous 2 :) Assassin's Creed: Revelations i Brotherhood sa bardzo fajne i dużo się różnią od części drugiej misje są ciekawsze gra jest dużo bardziej rozbudowana no i multiplayer który w Revelation prezentuje sie ekstra dalej Rayman Origins w tą gre akurat nie grałem tylko czytałem i słyszałem od znajomych co grają że gra jest fajna fakt faktem że gry nie są zbyt podobne do Uncharted ale sa warte polecenia :) nadchodzace tytuły takie jak Tomb Raider , Hitman, Resident Evil 6 czy Max Payne 3 zapowiadają sie bardzo ciekawie ^^
Poleciłbym jeszcze dwa tytuły, którymi nikt wyżej nie rzucił:
- Heavenly Sword
- Enslaved
chociaż temat już bardzo stary, to zapragnę potwierdzić, gdyż mimo, że autorka mówiła, że nie lubi RPG, strzelanek itd. to na siłę jej coś takiego wciskacie, myślę, że inFamous 1 i 2 to dobry wybór
Witaj Zgaga81.
Jeżeli chodzi o Tomb Raider, to ne masz co się zastanawiać. Przed Uncharted, to była najlepsza seria tego typu. Dla niektórych gra jest zbyt trudna, dlatego ją omijają. Akcja podobna do Uncharted, strasznie wciągająca.
Widzę, że mamy pdobny gust co do rodzaju gier.
Jak juz masz jakąś fajną gierkę podobną, to daj znać
Pzdr
Unchartedy też przeszłam. Tomb Raider próbuję ale kiepsko mi idzie bo jest trudniejszy niż Uncharted. Beyond Two Souls proponuję skoro Heavy Rain już machnęłaś :)
Tak jak Ty szukam czegoś podobnego do Uncharted ale nie ma.
Serio nikt nie polecił The Last of Us?
ludzie, co z wami.
gra twórców Uncharted, technicznie o niebo lepsza.
Unchsarted 4: Kres Złodzieja.
Uncharted: Zaginione Dziedzictwo,
Portal,
Portal 2,
The Last Of Us,
Half-Life,
Half-Life 2 + episode 1 & 2,
Max Payne
Max Payne: The Fall of Max Payne
Max Payne 3