1. Tajna broń - 7/10
2. Bez twarzy - 7/10
3. Zapłata - 5/10
4. Mission: Impossible 2 - 4/10
W planach: Dzieci Triady, Dip huet seung hung, Kula w łeb.
Aktualizacja:
1. Tajna broń - 7/10
2. Bez twarzy - 7/10
3. Dzieci Triady - 6/10
3. Zapłata - 5/10
4. Mission: Impossible 2 - 4/10
Pewnie tak. Przed utworzeniem tematu nie wiedziałem, że w wypożyczalni mam jeszcze "Dzieci Triady" na vhsie. Więcej filmów Woo nie mam w zasięgu, więc zaktualizowałem, bo nie wiem kiedy obejrzę następny jego film, a wolę by to było w miarę na bieżąco.
Dla mnie "klasyczny" John Woo, zakończył się na Hard Target. Najlepsze filmy kręcił w Hong Kongu i te właśnie filmy polecam obejrzeć. Heroes Shed No Tears 1986, A Better Tomorrow 1 i 2, The Killer, Bullet in the Head, Once a Thief i Hard Boiled.
Akurat uważam,ze Heroes shed no tears to jeden z najsłabszych filmów Johna(jestem jego fanatykiem),co do reszty się zgadzam z zastrzeżeniem że do czołówki powinien dołączyć Face Off...
1.Face off - 6+/10
2.Chi Bi - 6/10
3.Paycheck - 5/10
4.Broken Arrow - 5/10
5.Hard Target - 4/10
6.Windtalkers - 4/10
7.Mission: Impossible II - 4/10
8.Blackjack - 4/10
Update
1. Dip huet seung hung - 7/10
2. Die xue jie tou - 6/10
3. Lat sau san taam
4. Face off - 6+/10
5. Chi Bi - 6/10
6. Paycheck - 5/10
7. Broken Arrow - 5/10
8. Hard Target - 4/10
9. Ying hung boon sik II - 4/10
10. Windtalkers - 4/10
11. Mission: Impossible II - 4/10
12. Blackjack - 4/10
13. Ying hung boon sik - 3/10
1. The Killer 10
2. Dzieci triady 7+
3. Trzy królestwa 7
4. Byle do jutra 7
5. Bez twarzy 6
6. Mission: Impossible II 5
1. The Killer 10/10
2. Dzieci Triady 9/10
3. A Better Tomorrow 8/10
4. A Better Tomorrow 2 8/10
5. Ostatni salut dla wojownika 8/10
6. Bez twarzy 7/10
7. Trzy królestwa 7/10
8. Ręka śmierci 7/10
9. Szyfry wojny 6/10
10. Kula w łeb 5/10
11. Nieuchwytny cel 5/10
12. Był sobie złodziej 5/10
13. Tajna broń 5/10
14. Ochroniarz 5/10
15. Mission Impossible 2 4/10
1.Bez twarzy 7/10
2.Tajna broń 6/10
3.Nieuchwytny cel 5/10
4.Szyfry wojny 5/10
5.Mission: Impossible 2 4/10
6.Zapłata 3/10
7.Ochroniarz 2/10
1. Dzieci Triady - 8/10
2. Bez twarzy - 7/10
3. Mission: Impossible 2 - 5/10
4. Tajna broń - 4/10
5. Zapłata - 3/10
Do obejrzenia: wszystkie filmy sprzed wyjazdu do USA + Trzy królestwa
1. Bez twarzy - 9/10
2. Mission: Impossible 2 - 8/10
3. Dzieci Triady - 6/10
4. Nieuchwytny cel - 6/10
5. Szyfry wojny - 4/10
1. The Killer - 10/10
2. Hard-Boiled - 9/10
3. A Better Tomorrow - 8/10
4. Face/Off - 7/10
5. Hard Target - 5/10
6. Mission: Impossible 2 - 3/10
1. Bez twarzy - 8/10
2. Nieuchwytny cel - 7/10
3. Tajna broń - 6/10
4. Mission: Impossible 2 - 6/10
5. Zapłata - 6/10
6. Szyfry wojny - 4/10
Kurde same amerykańskie tylko widziałem:/ a obejrzałbym sobie np. "Płatny morderca", "Kula w łeb", "Dzieci Triady" czy "Był sobie złodziej"
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzieci Triady (1992) 7,40 15
2 Płatny morderca (1989) 7,00 13
3 Kula w łeb (1990) 7,20 5
4 Byle do jutra (1986) 7,00 6
5 Ręka śmierci (1976) 6,71 7
6 Bez twarzy (1997) 6,12 43
7 Trzy królestwa (2008) 5,67 12
8 Tajna broń (1996) 4,95 21
9 Nieuchwytny cel (1993) 4,76 21
10 Ochroniarz (1998) 3,80 5
11 Szyfry wojny (2002) 4,47 19
12 Zapłata (2003) 4,27 22
13 Mission: Impossible 2 (2000) 4,02 47
Krótkometrażowe:
Hostage (2002) 6,86 7
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,43 14
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Płatny morderca (1989) 7,42 31
2 Kula w łeb (1990) 7,64 14
3 Dzieci Triady (1992) 7,31 36
4 Byle do jutra (1986) 7,08 13
5 Byle do jutra II (1987) 7,00 10
6 Ręka śmierci (1976) 6,78 9
7 Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009) 6,57 7
8 Trzy królestwa (2008) 6,24 17
9 Bez twarzy (1997) 6,11 54
10 Tajna broń (1996) 5,80 30
11 Nieuchwytny cel (1993) 4,97 29
12 Ochroniarz (1998) 4,13 8
13 Szyfry wojny (2002) 4,76 29
14 Zapłata (2003) 4,41 29
15 Mission: Impossible 2 (2000) 4,29 59
Krótkometrażowe:
Hostage (2002) 6,64 11
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,62 21
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzieci Triady (1992) 7,47 58
2 Płatny morderca (1989) 7,46 52
3 Kula w łeb (1990) 7,53 34
4 Byle do jutra (1986) 7,18 39
5 Byle do jutra II (1987) 7,14 22
6 Był sobie złodziej (1991) 7,00 11
7 Ręka śmierci (1976) 6,73 11
8 Trzy królestwa (2008) 6,31 26
9 Bez twarzy (1997) 6,25 81
10 Tajna broń (1996) 5,62 39
11 Nieuchwytny cel (1993) 4,95 41
12 Szyfry wojny (2002) 4,66 47
13 Ochroniarz (1998) 4,00 14
14 Zapłata (2003) 4,51 37
15 Mission: Impossible 2 (2000) 4,41 85
Krótkometrażowe:
Hostage (2002) 6,63 19
Filmy nowelowe:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,59 27
01. Kula w łeb - 10
02. Dzieci Triady - 10
03. Płatny morderca - 9
04. Bez twarzy - 9
05. Byle do jutra - 9
06. Byle do jutra 2 - 8
07. Tajna broń - 8
08. Szyfry wojny - 7
09. Ręka śmierci - 7
10. Nieuchwytny cel - 6
11. Zapłata - 6
12. Mission: Impossible 2 - 3
Aktualizacja
1. Płatny morderca - 8/10
2. Kula w łeb - 8/10
3. Dzieci Triady - 8/10
4. Bez twarzy - 8/10
5. Nieuchwytny cel - 7/10
6. Tajna broń - 6/10
7. Mission: Impossible 2 - 6/10
8. Zapłata - 6/10
9. Szyfry wojny - 4/10
1. Bez twarzy - 8/10
2. Mission: Impossible 2 - 8/10
3. Płatny morderca - 7/10
4. Dzieci Triady - 7/10
5. Zapłata - 6/10
6. Trzy królestwa - 5/10
7. Nieuchwytny cel - 5/10
8. Tajna broń - 5/10
9. Zbrodnicze tradycje - 3/10
10. Szyfry wojny - 3/10
1. Płatny morderca - 10/10
2. Dzieci triady - 9/10
3. Kula w łeb - 9/10
4. Lepsze jutro - 8/10
5. Bez twarzy - 7/10
6. Trzy królestwa - 6/10
7. Mission: Impossible II - 4/10
8. Lepsze jutro II - 4/10
9. Nieuchwytny cel - 3/10
Top 8
1. Płatny morderca - 9/10
2. Dzieci Triady 8/10
3. Kula w łeb - 7,5/10
4. Bez twarzy - 7,5/10
5. Lepsze jutro - 7/10
6. Nieuchwytny cel - 5,5/10
7. Mission Impossible 2 - 5/10
8. Ochroniasz - 2/10
1 - Zaplata - 7
2 - Szyfry wojny - 7
3 - Nieuchwytny cel - 6
4 - Tajna bron - 6
5 - Bez twarzy - 6
6 - Red Cliff 2 (2009) - 6
7 - Trzy krolestwa - 6
8 - The Crossing (2014) - 5
9 - Mission: Impossible 2 - 4
1 - Byle do jutra - 9
2 - Kula w łeb - 9
3 - Płatny morderca - 8
4 - Dzieci triady - 7
5 - Zapłata - 7
6 - Szyfry wojny - 7
7 - Byle do jutra 2 - 7
8 - The Crossing 2 - 7
9 - Nieuchwytny cel - 6
10 - Tajna broń - 6
11 - Bez twarzy - 6
12 - Red Cliff 2 - 6
13 - Trzy królestwa - 6
14 - The Dragon Tamers - 6
15 - The Crossing - 5
16 - Mission: Impossible 2 - 4
17 - Ochroniarz - 4
1. Dzieci Triady 8/10
2. Byle do jutra 7/10
3. Płatny morderca 7/10
4. Kula w łeb 7/10
5. Trzy królestwa 7/10
6. Tajna broń 6/10
7. Nieuchwytny cel 6/10
8. Trzy królestwa cz. II 6/10
9. Bez twarzy 6/10
10. Szyfry wojny 6/10
11. Byle do jutra II 6/10
12. Mission: Impossible II 6/10
13. Zapłata 5/10
1. Bez twarzy 10/10
2. Mission: Impossible 2 7/10
3. Nieuchwytny cel 7/10
4. Płatny morderca 7/10
5. Ochroniarz 7/10
6. Tajna broń 6/10
7. Dzieci Triady 6/10
8. Szyfry wojny 5/10
1. Płatny morderca
2. Kula w łeb
3. Dzieci triady
4. Tajna broń
5. Byle do jutra
6. Bez twarzy
7. Nieuchwytny cel
8. Mission Impossible 2
9. Zapłata
Jakoś w zeszłym roku robiłem sobie retrospektywę tego pana. Wkleiłbym link do swojego bloga z notatkami o większości filmów, ale z jakiegoś powodu filmweb mi na to nie pozwala :(