Najgorsze:
1. UNENDURABLE LABYRINTH
2. THE STRANGE HIKIZURI SIBLINGS: THE SEANCE
3. THE THING THAT DRIFTED ASHORE. .
Najlepsze:
1. LAYERS OF FEAR
2. THE HANGING BALLOONS
3. WHISPERING WOMAN
LAYERS OF FEAR powinno dostać cały odcinek! Gdyby nie THE THING THAT DRIFTED ASHORE byłaby to najstraszniejsza historia i najlepszy odcinek ze wszystkich.
Po sześciu odcinkach dałem siebie spokój. Niektóre historie były ok, ale przy większości męczyłem się oglądając, fabularnie słabe, niektóre pomysły na historie wręcz komiczne, bohaterowie zachowują się zawsze jak debile... gdyby jeszcze chociaż forma artystyczna była wybitna lub jakiś mocny klimat był obecny, ale też...
więcej